Diskografie - Ty vole, na základní škole...
TY VOLE, NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE...
CD, MC
2002 Sony Music/Bonton
1. Píseň Ostrouchov / Belko
2. Skandál Kalina / Belko
3. Škola Poisson / Belko
4. Novgorod Kalina / Belko
5. When That I Was And A Little Tiny Boy Harle / Shakespeare
6. Kanál Ostrouchov / Belko
7. Pláč Ostrouchov / Belko
8. Obrazárna Ostrouchov / Belko
9. Ksicht Hanf / Belko
10. Ryba Kalina / Belko
11. Every Breath You Take Sting / Sting
12. Pleše Kalina / Belko
13. Oaie Scandală Ostrouchov / Belko
14. Socha Kalina / Belko
15. La Lumiere Des Ténebres Poisson / Poisson
16. Thunder and Lightning Liberator / Liberator


STO ZVÍŘAT:

Jana Jelínková – zpěv
Jan Kalina – zpěv, bicí, perkuse, programování
Petr Ostrouchov – zpěv, kytara, klávesy, baskytara, perkuse, domra, programování
Tomáš Belko – tenor saxofon, zpěv
Jiří Hanzlík – alt a baryton saxofon, klarinet, zpěv
Luboš Krtička – trubka, zpěv
Ladislav Přítasil – baskytara, zpěv
Vlastimil Bičík – klávesy
Tomáš Krček – perkuse

HOSTÉ:

Daniel Hůlka, Alexandra Langošová, Spi, Tereza Roglová, DPS Kvodlibet – zpěv
Miloš Vacík – perkuse
Přemysl Tomšíček – trombón
Radek Pobořil – akordeon
Milan Cimfe – perkuse, zpěv, programování
Vojta Lavička – housle
Filip Taragoš – cimbál
Arnošt Hanf – klávesy, zpěv
Filip Spálený – tuba
Jan Šmejkal – programování
Česká Filharmonie – orchestr
Adam Klemens – dirigent

producent Petr Ostrouchov
mix a koproducent Milan Cimfe
zvuk, mix a mastering – SONO Recording Studios, Nouzov, CZ, říjen 1999 – říjen 2001
zvukoví mistři: Milan Cimfe, Libor Mikoška, Dušan Neuwerth, Andy Lažo, Tomáš Jakl, Petr Ostrouchov
mastering Milan Cimfe
výkonní producenti: Petr Ostrouchov, Jan Kalina
doplňkové natáčení: Jan Šmejkal, Juraj Ďurovič, Vlastimil Bičík, Spi & Samy
obal Jan Kalina


RECENZE

ROCK & POP 3/2002
Fanoušci kapely se mnou možná nebudou souhlasit a ortodoxní ska-mani(aci) už teprve ne, ale mám takový pocit, že Sto zvířat natočilo svoji dosud nejlepší písňovou kolekci. Mj. právě proto (avšak nejen proto), že je ´nejmíň ska´ ze všech. Ale pozor, aby nedošlo k nepochopení. Druhá doba a odlehčené ska-rytmy jsou pořád jednoznačným východiskem produkce souboru. Ovšem Zvířata si nikdy na nějaké ´skáčkové´ puristy nehrála a tentokrát si četností svých výprav ze hranice žánru, ať už k rocku, reggae, jazzu nebo obyčejnému popíku, dovolila všechny ´skalní´ vážně v lepším případě podráždit, v horším vyděsit. Jenže hýření barvami a barvičkami je tím, co mne na ´Škole´ hodně baví. Jde o aranžérskou rozmanitost, ba skoro až nenasytnost, kdy Sto zvířat neváhá přizvat k natáčení dokonce i nemalou část České filharmonie nebo cikánského houslistu a cimbalistu. A pak je tu ještě jeden důležitý moment, který hraje skupině do karet v pomyslném mariáši o zisk nových posluchačů: dostatek melodií, jež jsou schopny jejich ctěné ucho oslovit a při tom do něj nevnést nějakou povrchní mazlavou špínu. Ne že by na desce nebyly ani v tomto směru relativně matné popěvky, nicméně pokud se jedná o vlastní tvorbu souboru, zejména Skandál (na účasti hostujícího Daniela Hůlky právě v ní nevidím nic špatného, spíš naopak), Kanál, Ksicht, Ryba a Socha se kapele povedly. I přesto, že - a to se týká celého alba - lze mít výhrady k nevyrovnané kvalitativní úrovní textů Tomáše Belka. A to na CD najdete ještě čtyři převzaté písně, přičemž La Lumiere des Tenebres (deska obsahuje i českou verzi Škola) je tzv. okamžitý hit a o výborně zpracované policeovské klasice Every Breath You Take (odzpívané Sašou Langošovou z November 2nd) se ani není třeba bavit…

REPORT 3/2002
POKUD SNAD někdy někomu vrtalo hlavou, o jaký živočišný druh se v případě pražského ska-bandu STO ZVÍŘAT konkrétně jedná, současný vývoj uvnitř kapely hovoří celkem jasně - jsou to králíci. Vždyť během posledních dvou let, kdy postupně vznikala i nová deska, skupina rozhojnila svůj počet měrou nevídanou a v současnosti čítá už rovných deset hlav. Takové změny samozřejmě musely zvuk souboru výrazně ovlivnit, tím spíš, že o instrumentálních schopnostech nových tváří nemůže být pochyb. Nebývale silná dechová sekce tedy štěká s přesností dokonale promazaného stroje, převážně nevážné písničky dostávají stále barevnější aranžmá. Zaregistrovat lze i několik názvuků jazzu, což v minulosti nebylo zrovna obvyklé. Novinka nazvaná Ty vole, na základní škole… navíc v ještě velkorysejším pojetí opakuje koncept předchozího alba Bambule, kdy se studio hemžilo dalšími přizvanými hosty. Tentokrát mezi ně patří namátkou Vojta Lavička (Álom), Radek Pobořil (Čechomor), Miloš Vacík (Sluneční orchestr), dívčí vokální soubor DSP Kvodlibet nebo i část České filharmonie. Někdy je jejich přítomnost ku prospěchu více, někdy méně, ale o tom později. Je ovšem třeba zdůraznit, že Zvířata musela víc než kdy jindy balancovat na hraně mezi charakteristicky skočnými popěvky a vysoce seriozní muzikantskou prací, musela pečlivě vážit a odměřovat, aby si uchovala svoji dlouho budovanou tvář. Mám dojem, že se to většinou podařilo, i když pamětník dřívějších časů si na výsledek musí chvíli zvykat. Mezi šestnácti na albu zaznamenanými kusy lze nepochybně objevit momenty, které je snadné si zamilovat. K těm největším špekům zajisté patří Oaie Scandala, řízná vypalovačka v duchu "balkánské dechovky" typu Kočani Orkestar, jež okouzluje i adekvátně "pasteveckým" textem. Něco podobného lze tvrdit rovněž o kompozici Skandál, v níž si jako exkluzivní host zapěl Daniel Hůlka. Obavy, že jeho předem ohlašované angažmá bude trochu samoúčelné, se ani v nejmenším nenaplnily. Naopak. Mužným hlasem odkoktaná píseň dokonce vyvolává roztomilé asociace třeba s Prodanou nevěstou. K potencionálním hitům určitě patří také rusofilně laděný Novgorod, krásný to následovník Mrazíka i Podmoskevskich vječerov, či koncertně prověřené pecky Píseň, Kanál a Škola. Ta poslední je mimochodem k dispozici i v interpretaci svého francouzského autora Jeana-Michela Poissona. I když by bylo těžké najít píseň, která by klesla pod vysoký zvířecí standard, někdy je barevnost a rozmanitost nahrávek téměř na škodu. Platí to zejména pro coververzi "policejní" Every Breath You Take¸v níž byl mikrofon přidělen hostující Saše Langošové. Pokud je rovnováha porušena jen na jedné straně, např. když Petr Ostrouchov zpívá When I Was And A Little Tiny Boy, Johnem Harlem zhudebněný Shakespearův text, který původně nazpíval Elvis Castello, nebo když v původní skladbě vystoupí vokalista odjinud (viz zmíněný Hůlka), je vše víceméně v pořádku. Na konci rovnice "převzatá skladba plus cizí vokalista" už ovšem chybí tradiční zvířecí kouzlo. Tato výtka se samozřejmě netýká výkonu zpěvačky, který si zasluhuje jedině úctu. V každém případě, s deskou Ty vole, na základní škole… si lze užít spoustu kvalitní zábavy. V tomto ohledu se jedná o tradičně vypečený přírůstek do diskografie.

PRÁVO 2/2002
"Vždycky jsme měli rádi Madness, protože ve své hudbě na první poslech ve stylu ´ska´ měli zajímavé harmonie. Ovšem když si je člověk pořádně poslechne, je naproti tomu překvapen, jak málo v jejich muzice toho ska nebo reggae vlastně je. Jsou to poprockové písničky, kterým je dnes kolem dvaceti let, ovšem pořád jsou naprosto vynikající. A stejně tak i my. Nebavilo by nás skládat jenom čisté ska. Hrajeme spolu už jedenáct let a chceme si prostě zahrát," uvozuje čtvrté řadové album pražským Sto zvířat bubeník a zpěvák Honza Kalina. Pojmenovali je Ty vole, na základní škole…, neboť je považují za rozžehnání se některých členů se školnímu budovami v pedagogickém i studentském slova smyslu. V půli ledna vyšlo jako první český albový počin v letošním roce. Skupina Sto zvířat se v žádném případě nedistancuje od ska, kteréžto ji stejně bude i po vstřebání nového počinu tvrdošíjně podsouváno. Její hudebníci na něm vyrostli a v nových skladbách na ska narazíme jako na základní stavební kámen. O tom svědčí lehké poletující houpavé rytmy a další zdobné hudební prvky. Seznam hostů, které si desetičlenný pražský band na album sezval, nabízí otázku, zda není výsledek po aranžérské stránce přeplácaný. Ovšem na druhé straně přítomnost tubisty Filipa Spáleného (Oaie Scandala), perkusionisty Miloše Vacíka (Škola), houslisty Vojtěcha Lavičky (Pláč) či dokonce zpěváka Daniela Hůlky v písni Skandál, v níž se hlásí coby koktavý vokalista k tradičnímu nadhledu kapely, lze chápat především jako směřování k radosti, za kterou soubor cíleně chvátá. Na druhé straně trocha vážnosti v přítomnosti České filharmonie v Obrazárně budiž dobrovolným přitakáním hudbě jako duchovnímu prožitku. "Nenapadlo nás, že bychom se pozváním hostů, speciálně pak Dana Hůlky, měli posluchačům podbízet," vysvětluje zpěvák a kytarista Petr Ostrouchov. "Aranžérsky nám při natáčení šlo o to, aby byly písně poslouchatelné doma. Kdybychom je na tuhle desku nahráli v koncertních verzích, byla by jednotvárná." Boj s jednotvárností Sto zvířat neprohráli. Přidali totiž hned pět coververzí, z nichž tu nejpovedenější, Every Breath You Take od legendárních The Police, nazpívala ze souboru November Second hostující Alexandra Langošová. Rámec byl zvýrazněn. Ty vole, na základní škole… je totiž počin s dalekosáhlým akčním rádiem. Je to album k tanci, skvělá hudba na sobotní mejdan a současně mírumilovný podkres k méně důležitému rozhovoru. Nevadí a těší, což je víc, než kdyby pouze bylo. "Chtěli jsme, aby se na téhle desce střídaly tempa a nálady. Kdyby mi někdo v době vydání našeho prvního alba vyprávěl, že jednou budeme hrát s Českou filharmonií, myslel bych si, že se zbláznil. Nejednou to z nás ale tak nějak vylezlo a my neřešili proč. Prostě to tam bylo. Nemyslím si ovšem, že se tahle deska bude hrát výrazně víc v rádiích než naše předchozí," zaprorokoval si Kalina.


TEXTY

PÍSEŇ

Vymyslet aspoň jednu sloku
u každý písně je pořád těžší
tuhle jsem smolil tři čtvrtě roku
a počmáral jsem celej sešit
Žena mi říká, ty jeden cvoku
co to tam celý noci řešíš?
pak další sloku a já jsem v šoku
mám druhou a to mě těší
Tohle je refrén, refrén, refrén
Kolik jsem ušel vratkejch kroků
než jsem i třetí sloku sešil
už nemám ženu po svém boku
a místo vlasů blýskám pleší
Já píšu dál, chci hnout se o kus
jen srab na hřebík pero věší
na čtvrtou sloku padlo pár bloků
už nejsem mlád ani svěží
A zase refrén, refrén, refrén
Ať léta běží, já nevzdám ten pokus
pero už udržím jen stěží
mám pátou sloku a slzu v oku
hlavní je,že jsem to přežil
A znova refrén, refrén, refrén


SKANDÁL

Va-va-va-vážení, jdu se se stanoviskem
chtě-tě-tě-těl bych vám o-o-o-oznámit
že ko-ko-ko-koktám
před bu-bulvárním tiskem
se ale to-tohleto musí utajit
Ska ska ska ska ska skandál ska ska ska ska ska skandál
Zpě-pěvák moh jsem bejt
dě-dělat kariéru
sám se-se-sebe se po-pořád na to ptám
to ko-ko-koktání vede do průseru
když zpívám, ko-koktám
když mluvím, nekoktám
Ska ska ska ska ska skandál
ska ska ska ska ska skandál
Jak sami vidíte
když mluvím, nemám problém
a-a-a-ale když zpí-pívám, je to znát
a ta-tak chci vám říct u-u-už jenom tohle
že ma-ma-ma-ma-mám
vás ra-sra-sra-sra-srád
Ska ska ska ska ska skandál
ska ska ska ska ska skandál


ŠKOLA

Ty vole, na základní škole
mám průsery a koule
a s naší účou problém
je to golem a má knír
Z týhle úči palice mi hučí
prej hejbnul jsem jí žlučí
a proto, za to ručim
mě teď mučí pořád víc
Mě snad šlehne, ta se odsud nehne
ať zem se po ní slehne
už kuchařky nám stehnem
hrachovou kaši zahřívaj
Děsná nuda, zákazy a pruda
a za katedrou zrůda
mě fotrovi zas udá
ten mě sundá, to já znám
Základní škola ti dává
mnohem víc, než bys tušil, na mou duši
teď víš, když ráno vstáváš
že prostě máš držet hubu
sklopit hlavu, zmizet v davu akorát
Jo chlape, to se těžko chápe
je svatá jako papež
a na jazyk si šlape
s říďou chrápe, prostě hnůj
Prej jsem pakáž a prej že se flákám
a fotr jasná páka
mě za to večer zfláká
přitom makám jako kůň
Každej cítí, jak je to tu v řiti
když venku slunce svítí
tak pod krkem jí chytit
je to k blití, vždyť to znáš
Sorry, naše první vzory
nenáviděj fóry
a duševně jsou chorý
a chtěj spory víc než já
Vždyť základní (na to vem jed)
instinkt ti říká (tohle si, hochu, napiš)
že škola nás stejně
dennodenně ničí
teď už víš (škola je svět)
co se tě týká (pruda a slepý mapy)
že prostě máš v tomhle stádu
držet řadu, zůstat vzadu a nic víc (v ní sám poznáš, o co jde)
Ty vole, na základní škole
mám průsery a koule
a s naší účou problém
je to golem a má knír
Z týhle úči palice mi hučí
prej hejbnul jsem jí žlučí
a proto, za to ručim
mě teď mučí pořád víc
Je to golem a má knír
s říďou chrápe, prostě hnůj
Je to k blití, vždyť to znáš


NOVGOROD

Sněží, už zase sněží
měsíc jak nežid po nebi běží
něhu v závějích sněhu
marně hledám, jsme tu jenom
ona, on a já
Dělí nás dráha střely
kvůli tý ženě je souboj denně
trojka, jsme ruská trojka
při souboji v ruským kroji
ona, on a já
V něžném Novgorodu to tak chodí
jde jen o zvyk, Vaše Blahorodí
Vaří, samovar vaří
začíná zářit grog z našich tváří
trojka, jsme ruská trojka
co je po nás, možná skoná
ona, on a já
Svědí, noha mě svědí
tohle se dědí, oni to vědí
mrtvý o lásce prd ví
vodku pijí s apatií
ona, on a já
V něžném Novgorodu to tak chodí
jde jen o zvyk, Vaše Blahorodí


WHEN THAT I WAS AND A LITTLE TINY BOY

When that I was and a little tiny boy
with a hey-ho, the wind and the rain
a foolish thing was but a toy
for the rain it raineth every day
But when I came to mans estate
with a hey-ho, the wind and the rain
gainst knaves and thieves men shut their gate
for the rain it raineth every day
But when I came, alas, to wive
with a hey-ho, the wind and the rain
by swaggering I could never thrive
for the rain it raineth every day
But when I came unto my beds
with a hey-ho, the wind and the rain
with tosspots still had drunken heads
for the rain it raineth every day
A great while ago the world began
with a hey-ho, the wind and the rain
but thats all one, our play is done
and well strive to please you every day


KANÁL

Hej, poslouchej, jsem trochu pověrčivej
štěstí, to je něco, s čím radši nepočítej
štěestí, to je smůla, nesmíš čekat skoro nic
smůlu nosí naopak všechno, smůly je víc
Hej nebuď zlej, prostě jsem pověrčivej
štěstí, to jsou střepy a taky bílý psi prej
štěstí, to je rejže, prej že smůly tý je víc
černý kočky, čísla, vrány, data, prostě chci říct:
Hlavně nešlap na kanál, na kanál dál
nechci, abys tady dál stál
hlavně nešlap na kanál, to bych si přál
štěstí pak se na tebe neusměje
hlavně nešlap na kanál, na kanál dál
abys dál stál, bych ti přál
ten kanál, ne abys na něm stál
ten kanál, tak radši popojdi dál
Stůj tam, kde chceš, jenom ne tam, kde jsi byl
já bych tyhle věci rozhodně nepodcenil
štěstí, to jsou mince, jeptišky taky, vždyť to víš
já nejsem otrokem pověr, ne - to si piš
Hlavně nešlap na kanál, na kanál dál
nechci, abys tady dál stál
hlavně nešlap na kanál, to bych si přál
štěstí pak se na tebe neusměje
hlavně nešlap na kanál, na kanál dál
abys dál stál, bych ti přál
ten kanál, ne abys na něm stál
ten kanál, tak radši popojdi dál


PLÁČ

Na konci ulice stojí tam čtyři stromy
stromy to nejsou, jsou to postavy
nejsou to postavy, ne, to je omyl
zbytečný obavy
Mám s sebou slznej plyn, ne, to jsou jenom slzy
slzy to nejsou, to je od vína
ne, vlastně od rumu, fakt mě to mrzí
už zase začínám
Já vím, že bez pláče nejsou koláče
že ranní ptáče to zase odskáče
kdo pozdě chodí, ženský si vodí
toho i s kuframa ze schodů shodím
Dneska jsem do noci svou černou duši prala
ne duši, košili jsem žehlila
málokdo za to stál, byls jeden z mála
tys byl, já nebyla
Na konci ulice, stojí tam čtyři chlapi
na konci smutku a všech problémů
půjdu jim naproti, nechci se trápit
jinak jsou k ničemu
Já vím, že bez pláče nejsou koláče
že ranní ptáče to zase odskáče
kdo pozdě chodí, ženský si vodí
toho i s kuframa ze schodů shodím


OBRAZÁRNA

Vítejte v obrazárně
páni a dámy
kde člověk hledá marně
plátna a rámy
vítejte do zlejch časů
postupte k šatně
tomu, co drží kasu
je dneska špatně
On nejvíc, jak ho znáte
sebe si cení
starej strach, kterej máte
za novej mění
personál tady žije
válkou a mírem
a všechno nejapný je
jak anděl s knírem
Už čeká v zákulisí
magistr Osud
je v šedém saku lysý
a brousí kosu
teď snad už pochopíte
že žijem tady
jak socha Afrodité
co má dvě brady


KSICHT

Ta holka prostě nemá kazy
zatím se ke mně nehlásí
vstanu a oholím si jazyk
jen to mi chybí do krásy
Mám svůj ksicht rád
Je hezhá víc, než dřív jsem tušil
mý srdce má už pod sukní
hřebenem učešu si uši
zastřihnu rty a půjdi k ní
Mám svůj ksicht rád


RYBA

Řídil svůj taxík v půl čtvrtý ráno
pomalu jezdil ulicema
už byla zima, tak přivřel okno
stopla ho velká bílá ryba
Mluvi spolu o všem možným
řek jí, že chodil na ryby
že ale neví nikdy jak na ně
že se mu město nelíbí
Veliká bílá ryba má dlouhý rudý nehty
snad umí tiše líbat
pod vodou, blízko u dna
pod vodou, blízko u dna
Odvez ji skoro přes půl města
vystoupit chtěla u řeky
kolotoč světel v jejím oku
pár lesklejch šupin, doteky
Veliká bílá ryba má dlouhý rudý nehty
snad umí tiše líbat
pod vodou, blízko u dna
pod vodou, blízko u dna


EVERY BREATH YOU TAKE

Every breath you take
And every move you make
Every bond you break
every step you take
Ill be watching you
Every single day
And every word you say
Every game you play
every night you stay
Ill be watching you
Oh, cant you see
You belong to me?
How my poor heart aches
With every step you take
Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
every claim you stake
Ill be watching you
Since youve gone
Ive been lost without a trace I dream at night
I can only see your face I look around
but its you I cant replace I feel so cold
and I long for your embrace I keep crying baby
baby please...
Oh, cant you see
You belong to me?
How my poor heart aches
With every step you take
Every move you make
Every vow you break
Every smile you fake
every claim you stake
Ill be watching you
Every move you make
every step you take
Ill be watching you
Ill be watching you


PLEŠE

Fakt mi nevadí, když přijdeš
vždzť jsi vážně hezkej milej chlap
fakt mi nevadí ten účes
tak se zastav, přece nejsi srab
Věř mi, že máš víc si věřit
taky by ses oblíkat moh líp
víš, že ta tvá pleš ti sluší
se mnou, hochu, zažiješ jen klid
Hej, vím, že příjdeš
jen se klidně stav
mám plný skříně
malejch sušenejch plešatejch hlav
Je tak objevný, co říkáš
menší chlapi fakt mi nevadí
jen se přede mnou tak neplaš
po tvý pleši tě teď pohladím
Ze všech nejhezčí máš profil
ty tvý fleky na zátylku znám
vím, že možná víc ses opil
se mnou nikdy nesmíš být už sám
Hej, jenom klídek
jen se klidně stav
mám plný skříně
malejch sušenejch plešatejch hlav


OAIE SCANDALA

Na našem poli je spousta šutrů
jaro je dlouhý, vody málo
moh jsem mít ženu, teď mám utrum
když jsem byl v horách se to stalo
pil jsem a potom bohužel
s ovcí se zapomněl
A ta mě práskla
To naše pole je samej kámen
léta jsem stavěl tuhle zídku
moh jsem ¨mít ženu, s tím je ámen
víš, kam si můžu strčit kytku
ať po mně hodí holiny
ten, kdo je bez viny
Každej den taháš kamení
a lidi, když někde si sednou
mluvěj o jednom a to nezměníš
s tou ovcí to bylo jen jednou
Na našem poli je šutrů fůra
a moje milá kolem běhá
já nejsem žádná kreatura
mně taky občas chybí něha
tak půjdu ještě za rosy
pěkně jí odprosit
Tu hrdou ovci
To naše pole je samej kámen
léta jsem stavěl tuhle zídku
moh jsem ¨mít ženu, s tím je ámen
víš, kam si můžu strčit kytku
ať po mně hodí holiny
ten, kdo je bez viny
Každej den taháš kamení
a lidi, když někde si sednou
mluvěj o jednom a to nezměníš
s tou ovcí to bylo jen jednou


SOCHA

Probudil se ráno v posteli
vedle bílý sochy kamenný
vzpomínal, byl trochu nervózní
za oknem dvě slunce svítily
Bolela ho hlava, nechápal
cizí socha, jemnej bílej prach
dole v parku prázdnej sokl stál
večer o tom bude v novinách
A přitom myslel, když šel parkem
že potkal krásnou holku
úplně slyšel její boty
klapaly na druhou dobu
Vstal a čekal, až se uklidní
pořád ještě byla v posteli
četla knihu, oba mlčeli
mlčeli i potom kolik dní


LA LUMIERE DES TÉNEBRES

Tu es lantithese de lhistoire
celle qui défie lennui, celle
qui recole les parcelles du coeur universel
comme la méduse se torille en rampant
comme tu voudrais tenvoler
comme si tu étais grive
Tu es lagonie de lhypocrisie
tu te fies des prophéties
toute cette mauvauise humeur
empoisonne les moeurs
prise par le syndrome de la volupté
lentement tu te déshabilles
pour livrer ta pudeur
aux caresses de la paresse
Mais quand tu pleures, petit Niagara
les fleurs du mal ouvrent leurs pétales
aux étolies
quand tu pleures, petit Niagara
ça fait comme un feuve ouvert a tous les
mysteres la misere est en crue...
Tu peux faire lamour nuit et jour avec
ces milliards dhommes attirés
par les milliards de facettes de ton
pouvoir sexuel
il te faut lamant de devant
il te faut lamant de derriere
il te faut lamant de haut et puis
lamant du bas
Jentends résonner le pas cadencé
dune légion de financés
venus de toutes les régions
toffrir leur insoumission
ils montent la garde autour de ton lit
pour que les anges du délit
ne puissent poser des scellés
a lentrée de ta grotte
Pour que tu puisses me subjuguer
je tai donné le plus beau des corps
de mes reves
si je devais me réveiller
cette chanson ne serait plus quune histoire
qui pourrait arriver
Il y a tant despoir caché derriere toi
et chaque pas que tu feras
sera un jour de fiesta
qui nattendait que ça
laisse aller juste le coin de tes levres
en sourire ou en soupir
et du néant va surgir
la lumiere des ténebres


THUNDER AND LIGHTNING

Its raining today
and I look through my window
the sky is so grey
and I watch how the wind blows
the raindrops away
smashing them to the ground
black clouds on the way
in the distance I hear the sound
And the thunder and lightnings
not so frightening anymore
its not a bad thing
and its passing by my door
When I was a kid
I thought that the roof would come
crushing in
it never did
but still I was wondering
the stories of old
they spoke about the heavenly creature
then I was told
its just a force of nature
So dont be afraid
of the sound when the thunder rolls
you dont have to pray
its not supernatural
the light from the clouds
its not your enemy
what its about
just simple electricity